GPS forum.sk

Partneri: Lacné GPS navigácie | Techbox.sk | forum.GARMIN.sk | Motorové oleje | Navigaciavmobile.sk
Vitajte, Hosť. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Prihláste sa užívateľským menom, heslom a dĺžkou sedenia
Novinky: Stiahnite si zadarmo turistickú mapu Slovenska >>    CMAPS - online vizualizácia trás, mapy lesných ciest >>

Strán: [1] 2 3 ... 5   Dole
  Tlačiť  
Autor Téma: Garmin nuvi 350  (Prečítané 7896 krát)
0 užívateľov a 1 Hosť prehliada túto tému.
jandol
Sr. Member

Príspevkov: 484

Zobraziť profil
« kedy: August 23, 2009, 11:52:52 »

Ahojte, som tu nový a som ohromený aké je tu nadšenie pre túto činnosť. Nikde som nevidel tému pre garmin nuvi350, tak som si ju dovolil založiť.
Mám tento prístroj a mám tam Slovakia topo v2 a aj City navigator Europe NT 2009.
Som v navigovaní úplný začiatočník ale veľmi rád ho používam pri turistike.
Mám otázku. Vie tento typ garmin nuvi350 hlasovo navigovať aj v mape Topo ak sa odchýli od stanovenej trasy ? Je tu niekto z okolia Trnavy kto by ma do tejto činnosti vedel viac zasvetiť ?
Ďakujem
Zaznamenané

Nuvi350
V12
Hero Member

Príspevkov: 3652

Zobraziť profil
« Odpoveď #1 kedy: August 23, 2009, 01:29:49 »

S Nuvi 350 som sa dost dlho hral, aj som s nim najazdil par desiatok kilometrov ci ako sofer, alebo spolujazdec. Tato navigacia ma jedinu chybu - nepodporuje planovanie trasy cez viac prejazdovych bodov, co mi nejde do hlavy preco. Ved 3 roky dozadu to bola vlajkova lod Garminu za nekrestanske prachy, konkurencia tuto funkciu ponukala uz aj vtedy a to za cenu polovicnu.

Navigovanie je vec mapy - v Tvojom pripade SK Topo v2 je funkcia vypoctu trasy po TZT v mape podporovana - cize navadzat to bude a v pripade odbocenia trasu samozrejme prepocita. Otazna je ale presnost TZT v SK Topo v2, ktora je hooodne mizerna. Tento problem by ciastocne mala vyriesit nova SK Topo v3, no termin jej vydania je vo hviezdach.
Zaznamenané

Jazdim s Jankou Sygicovie Úsmev
bogi
Global Moderator
Hero Member